fbpx



Drodzy Widzowie,
zgodnie z decyzją rządu z 5 lutego, możemy ponownie otworzyć się dla Państwa. Od 12 lutego wydarzenia na naszej scenie odbywać się będą dla 50% publiczności.

Jeżeli zamierzacie Państwo przywrócić swoją rezerwację - prosimy o kontakt z Biurem Promocji i Obsługi Widzów.

Bilety na spektakle będziemy zwracać tak szybko, jak to będzie możliwe. Zwroty pojawią się na kontach, z których bilety zostały opłacone, po zwrot za bilety zakupione w kasie można udać się do kasy lub zrobić to drogą elektroniczną. Istnieje również możliwość zamiany biletu na Bilet Prezent, który będzie ważny do czerwca 2021 r (lub dłużej). 


Przed każdą planowaną wizytą w Teatrze Rozrywki, prosimy upewnić się, jakie są postanowienia rządu dot. funkcjonowania teatrów.


CO NALEŻY ZROBIĆ ABY OTRZYMAĆ ZWROT NA KONTO?


- Jeżeli zakupiono bilety przez internet (via Przelewy24):

Jeżeli do 7 dni przed planowanym spektaklem nie zadeklarujecie Państwo (telefonicznie lub mailowo) zamiany na Bilet Prezent - zwrotów dokonamy automatycznie, na konta z których zostały zakupione bilety.
Prosimy o cierpliwość, może nam to zająć około 2 tygodnie.

- Jeżeli zakupiono bilety tradycyjnym przelewem, po dokonaniu rezerwacji w Biurze Promocji i Obsługi Widzów:

Prosimy o maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule "Zwrot za bilety", w którym należy podać nr rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu, imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu W załączniku prosimy umieścić zdjęcie biletu lub bilet elektroniczny.

- Jeżeli zakupiono bilety w kasie:

Po zwrot za bilety można udać się do kasy lub zrobić to drogą elektroniczną. Wówczas, prosimy o maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule "Zwrot za bilety", w którym należy podać nr rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu, imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu W załączniku prosimy umieścić zdjęcie biletu lub bilet elektroniczny.


CO ZROBIĆ, ABY ZAMIENIĆ DOTYCHCZASOWY BILET NA BILET PREZENT?

Wystarczy telefonicznie, mailowo lub smsem (na numery komórkowe) poinformować nas o tej decyzji.
W wiadomości należy podać imię i nazwisko osoby kupującej oraz datę i tytuł spektaklu.

JEŻELI POSIADACIE PAŃSTWO NIEWYKORZYSTANY BILET PREZENT, A JEGO WAŻNOŚĆ DOBIEGA KOŃCA - ZOSTANIE ONA AUTOMATYCZNIE WYDŁUŻONA DO CZERWCA 2021 r.

Bilet Prezent można zwrócić do 14 dni od nabycia na podstawie dowodu zakupu (osobiście w kasie lub mailowo).
Nowo zakupiony Bilet ważny jest aż 365 dni od daty jego zakupu.

Za utrudnienia bardzo przepraszamy, prosimy o wyrozumiałość i życzymy zdrowia.

 

 
Zmiany w godzinach pracy kasy (do odwołania)
kasa czynna od pon. do pt. w godz. 9.00-17.00
W weekendy kasa zamknięta.

W tym czasie zapraszamy do kontaktu pod numerami - 605 370 289 | 691 988 020 | 661 470 207

w sprawie zwrotów biletów prosimy o mail na adres - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. umieszczając w treści: nr rachunku bankowego, nazwisko zakupującego oraz termin spektaklu.


BIURO PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA

czynne w godz. 8.30-16.00 | tel. (+48) 32 346 19 31 do 33 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - kontakt tylko mailowy i telefoniczny


ℹ️ Przed wizytą w teatrze poznaj - zasady bezpieczeństwa